Kurs: Administratoren som koordinator – lede uten å være sjef
Du har en rolle som administrator, koordinator, lederassistent, team-/gruppeleder, koordinator eller en annen uformell lederrolle i offentlig sektor eller i en større eller mindre bedrift. Uansett hvor du jobber, er du ofte knutepunktet i organisasjonen. Du koordinerer behov og ressurser, følger opp og sørger for at ting fungerer, selv om du ikke er sjef. Ansvarsområdet ditt kan variere avhengig av hvor du jobber.
Bengt Kallenberg har jobbet med utvikling av lederskap og grupper i 10 år. Han er sivilingeniør med mange års egen erfaring samt leder- og sjefsstillinger i både større og mindre organisasjoner. Han utdanner, leder seminarer og holder foredrag innen både privat og offentlig sektor. Bengt har også skrevet et par bøker om leder- og gruppeutvikling.
Kurset er en heldagsbegivenhet og holdes online på følgende dato: 3. desember 2024 & 28. april 2025
Til Påmelding