Micael Dahlén
Nextopia - Livet, lykken og pengene
Micael Dahlén er professor i markedsføring og konsumeratferd ved Stockholms Handelshøyskole. I forbindelse med utgivelsen av hans siste bok, er han i svensk presse introdusert på følgende vis, "Markedsføringsguruen ved Stockholms Handelshøyskole er på banen igjen. I hans siste bok tar han for seg et av de mest kontroversielle tema innen business: Kreativitet".
Micael Dahlén har tidligere utgitt fire bøker. Den "Kotlerske" universitetstekstboka "Merker og markedsføringskommunikasjon" ble globalt lansert av Wiley i 2007. Dahlén er en kommende stjerne innen akademia og har publisert et stort antall artikler i akademiske tidsskrift om emnene merkeskaping, reklame, PR og media. Micael Dahlén er en ofte innleid foreleser og konsulent i firmaer og på skoler. Den nye boka "Nextopia – livet, lykken og pengene i forventningssamfunnet" av professor Micael Dahlén er i butikkene nå.