Eva Gyllensvaan
Eva Gyllensvaan er atferdsviter og tidligere ansvarlig for Human Relations Training på SAS Flight Academy. Profesjonell utdanner og foredragsholder i mer enn 10 år. Eva foreleser både om kundebehandling/kundeomsorg och om interkulturell kommunikasjon ( hvordan man lykkes i møte med andre kulturer)
Når det gjelder kundebehandling /kundeomsorg får man for eksempel vite hvordan man utvikler kundebehandlingen, hvordan man behandler forskjellige typer kunder og hvordan man håndterer ”vanskelige kunder”. Eva Gyllensvaan snakker også om hvordan man utvikler arbeidsgrupper for å tilgodese kundenes ønsker på en optimal måte. Ja, i en verden hvor både forbruk og konkurranse øker, er evnen til å behandle kunden på en positiv og profesjonell måte kanskje fremtidens aller viktigste konkurransevåpen. For å være konkurransedyktig kreves at man forstår kundens behov og ønsker. Dagens kunder er krevende, men fremtidens kunder kommer til å stille enda høyere krav.
Interkulturell kommunikasjon er et aktuelt tema i dagens samfunn. Her får man vite hvordan man møter mennesker fra andre kulturer på en vellykket måte og hvordan man unngår å tråkke i salaten.
Eva Gyllensvaan holder foredrag som er faktabaserte og som presenteres på en pedagogisk og lettfattelig måte. Tilhørerne får med seg en real dose nye praktiske kunnskaper for å bruke i sitt daglige arbeid. Fakta blandes med anekdoter, egne erfaringer, kreative øvelser, glad latter og aha–opplevelser, alt i et forrykkende tempo der alle føler seg berørt.