Paal Tarjei Aasheim
Paal Tarjei Aasheim har 25 års erfaring fra reklamebransjen som både tekstforfatter, kreativ leder og strategisk direktør. Han er imidlertid minst like kjent for sin hobby: Han har nemlig vært programleder på fritiden, og fått bryne seg på alt fra små studiosendinger til store liveproduksjoner i både NRK, TV 2 og TV3.
I tv-programmet Gullfisken som han selv ledet i 10 år, har Paal Tarjei vunnet hele 7 Sølvfisk og én Gullfisk (for REMA 1000s "Doffen har daua"). Han har dessuten vunnet gull i blant annet i Cannes Lions, Clio, Cresta, Eurobest, Gullblyanten og Gulltaggen. Samt hele 6 priser for effektiv reklame i Stella, deriblant Grand Prix for Synnøve Finden og Trygve Hegnars Businesspris for Statoil.
Paal Tarjei er styremedlem i bransjeorganisasjonen INMA, og jobber til daglig som Chief Growth Officer i McCann Worldgroup – Norges største kommunikasjonshus. Han er dessuten en engasjerende foredragsholder som mer enn gjerne deler sin erfaring:
Foredraget «Forandring fryder ikke» forteller hvorfor innovasjon er lettere sagt enn gjort. Mens «Kunsten å snakke til folk som ikke hører etter» hjelper deg nå frem til et publikum som allerede drukner i informasjon